ГО «Сонячне Коло» (далі – «Організатор») оголошує повторний конкурс на місцеву закупівлю офісних канцтоварів.

Вих. №560/17 від 26.06.2017 р.

 

 

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

ГО «Сонячне Коло» (далі – «Організатор») оголошує повторний конкурс на місцеву закупівлю офісних канцтоварів.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для  забезпечення  роботи офісу організації в межах проекту «Подолати бар’єри-вибір-здоров’я», що фінансується БО "Всеукраїнська мережа ЛЖВ".

 

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

Найменування

Од.

кількість

Ціна без ПДВ

Сума без ПДВ

Папір А4 SvetoCopy 500 арк.

уп.

15

   

Папка А4 на кнопці пластикова непрозора Economix

шт.

10

   

Папка на гумці А4 пластикова Economix

шт.

5

   

Реєстратор А4 70 ьь

шт.

10

   

Ручка гелева чорна

шт.

5

   

Ручка кулькова автомат синя

шт.

24

   

Файл-конверт А4, 30 мкр, глянцевий, 100 шт

уп.

10

   

Клей-олівець 25 г,

шт.

12

   

Стиплер

шт.

10

   

Ножиці

шт.

10

   

Альбом для фліпчарту

шт.

1

   

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. Документи, які підтверджують право на здійснення підприємницької діяльності відповідного виду.

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf)

Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

 Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками  

Керівник організації Котович Альбіна,

Координатор проекту Максимова Ірина.

 м. Одеса, вул. Канатна, 28, Офіс, тел/факс (048) 704-06-20,  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

http://sun-org.od.ua/provedenie-tendernykh-zakupok

     

Цінові пропозиції приймаються:

за адресою: м. Одеса, вул.. Канатна 28

або в електронному вигляді на e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

до 30.06.2017 року 16.00 год.

Приймання  пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюються з понеділка по п’ятницю з 10 год 00 хв. до 16 год.00 хв. за Київським часом.